Jak to probíhá / obchodní podmínky

Jak se objednat

Kontaktujte mě telefonicky nebo e-mailem, viz kontakt.

Přijetí rezervace termínu svatebního focení a platba

Pokud budu mít na vaši svatbu volný termín, budu ho pro vás předběžně rezervovat. K závaznému objednání svatebního focení ale dochází až po uhrazení rezervačního poplatku, který činí 1000 Kč a je nevratný, a to i v případě, že se svatba nebo focení neuskuteční (např. proto, že si najdete jiného fotografa). Zbývající částku za focení (cenu vybraného cenového balíčku) zaplatíte nejpozději v den konání svatby.

Společná domluva o svatebním focení

Před svatbou upřednostňuji osobní setkání, abychom se společně poznali, sdělili jste mi svou představu, domluvili jsme se na podrobnostech apod., nebo se případně hned na začátku rozloučili, pokud si nepadneme do oka nebo nebudu schopna splnit vaše požadavky.

Dodání podrobných informací před svatbou

Nejpozději měsíc před termínem vaší svatby požaduji dodat veškeré podstatné informace o svatbě – itinerář, časový harmonogram svatebního dne, seznam všech míst, kde se bude svatba odehrávat (obřad, hostina atd.), počet hostů, cokoliv důležitého. Je to proto, abych měla možnost tato místa ještě před svatbou navštívit, prohlédnout, zjistit možnosti focení atd.

Průběh svatebního focení

Individuálně, s přihlédnutím k pestrosti a různorodosti snímků z události. Během svatby bude pořízeno až několik stovek snímků, z nichž následně vyberu reprezentativní vzorek těch nejlepších, k úpravám a retuším.

Není-li domluveno jinak, fotím způsobem dle vlastního uvážení, podle vlastního uměleckého záměru. Ve špatných světelných podmínkách fotím s bleskem. Je zcela na mém uvážení, jestli blesk použiji, nebo ne (např. pro zachování atmosféry místa), a snímky mohou být v důsledku toho více zrnité (kvůli použití vyššího ISO). Volba hloubky ostrosti (míra rozostřenosti pozadí) je zcela na mém uvážení. Nespokojenost s vlastním vzhledem nebo malý počet hezkých snímků z důvodu vaší špatné nálady, nespolupráce apod. nemůže být důvodem k pozdější reklamaci.

Máte-li jakékoli specifické požadavky, musí být uvedeny na předsvatební schůzce.

Zpracování zakázky

Zakázka není jen samotné focení, ale také následných několik dní práce na počítači v grafickém programu, kde se vámi vybrané snímky třídí, retušují, ořezávají, upravuje se světelné a barevné podání apod. Teprve po těchto úpravách se vyexportují definitivní snímky pro vás. Úpravy na snímcích provádím dle vlastního uvážení.

Dodání hotové zakázky

Přibližně do týdne od svatby obdržíte prvních cca 5 upravených snímků, abyste se mohli pochlubit příbuzným a přátelům. Ostatní hotové upravené snímky obdržíte do 4-6 týdnů v elektronické podobě na CD/DVD.

Úpravy snímků zahrnují ořez, opravu jasu, kontrastu a barevného podání. U vybraných snímků je možné za domluvený příplatek provést i pokročilé úpravy. Soubory ve formátu RAW a neupravené snímky neposkytuji. Tištěné papírové fotky nejsou součástí balíčku.

Platba

Cenu za služby zaplatíte hotově nejpozději v den svatby. Rozhodnete-li se poté dodatečně, že budete chtít více snímků nad rámec cenového balíčku, zaplatíte rozdíl v ceně ještě před dodáním hotové zakázky bankovním převodem.

Další informace

Pořízené snímky budu archivovat po dobu půl roku od svatby. Během této doby vám mohu znovu vypálit CD/DVD s vaší zakázkou (za poplatek). Je možné přidělat i další snímky.

Výše uvedené informace jsou zároveň obchodní podmínky.